[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Do Nov 17 08:05:00 CET 2005

joop gerritse wrote:
>Het lijkt Tanenbaum wel!

Er schijnt ook een Minix te zijn voor die sharpPC7100 btw, over
Tanenbaum gesproken.
's toch ook fantastisch .. :-) Niet dan ?
"Kijk jongens en meisjes, dames en heren. Van dit OS heeft Linus zijn
inspiratie voor het schrijven van een eigen operatingsytem, Linux,
gehaald." 'k Zie het al helemaal voor me.
:-D

>Vervolgopgave: een student vervoert drie floppies achterop zijn fiets over 10
>kilometer, hij rijdt 20 km/h. Wat is zijn bitrate?

mvrgr
Liset
http://www.linuxhoorn.nl