[linux] Re: RAR-bestanden aaneen koppelen

nllgg op ukemi.com nllgg op ukemi.com
Do Nov 17 09:13:52 CET 2005

On Thu, Nov 17, 2005 at 09:06:49AM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Ik heb een film die bestaat uit een heleboel rar-bestanden
> (.r01, .r02, ...). Ik kan dit in mplayer afspelen door:
> 	mplayer *.r*
> maar dan krijg je iedere 40 seconden een duidelijke switch. Is er een
> manier om ze samen te voegen tot één bestand?

Ik zou ze uitpakken, want het videobestand of het iso-image is
waarschijnlijk kleiner dan de optelsom van alle rar-files :)

Je kan natuurlijk ook proberen om met unrar uit te pakken naar stdout
en mplayer stdin laten spelen?

Groet,

Hans
--
(\(\
(^.^)

*This is the cute bunny virus, please copy this into your sig so it can spread