[linux] Re: RAR-bestanden aaneen koppelen

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Nov 17 10:22:01 CET 2005

On Thursday 17 November 2005 10:12, Diederick de Vries wrote:

> Heb ik ook wel eens. unrar -e <bestandsnaam>.rar maakt er dan 1 bestand
> van. unrar is vast te vinden via google.

Ja behalve dat er twee versies voor linux zijn: eentje met vervelende licentie
die het doet, en eentje met een goede licentie die het niet doet. Dat is
althans mijn ervaring er mee.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra