[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Do Nov 17 11:26:50 CET 2005

Aart Koelewijn wrote:
>Nu we het toch over oud spul hebben, ik heb een (flink) aantal jaren
>geleden dual boot DOS/Linux (geen X) op een aantal toen al oude Toshiba
>T1910 laptops geïnstalleerd: 486/25 4 Mb, harde schijf 80 Mb.

[ 8< ]
>Hoorde laatst dat de storingsmonteur van dat bedrijf nog steeds met veel
>plezier die laptops gebruikt en ik heb er zelf ook nog een. Het blijkt
>dat in mijn huidige cv-ketel nagenoeg de zelfde microcontroller zit en
>met een paar kleine wijzigingen in de configuratiefile van mijn Perl
>programmaatje kan ik die microcontroller nu ook uitlezen.

Dan heb je echt weer eer van je werk . 1 progje van je dat zo lang goede
diensten bewijst ..

>Alleen wil
>sinds kort mijn exemplaar niet meer starten, ik denk dat de interne
>batterij nu helemaal naar zijn grootje is. Nou ja, misschien is daar ook
>nog een keeer een mouw aan te passen.

Is het de BIOS batterij of de accu ? Wie weet heeft iemand hier zo'n
ding . D'r schijnt nog van alles bij allerlei mensen op zolder en in
kasten te liggen .. :-)

Liset