[linux] Re: [stamtafel] Re: Ledendatabase

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Do Nov 17 12:56:15 CET 2005

Koen de Jonge wrote:

>Ik weet dat aikikai een ledenadministratie gemaakt heeft in WebGUI 5.5.x
>wellicht is het interessant om hier eens naar te kijken.
>
>ProcoliX is in ieder geval wel geinteresseerd om (bijvoorbeeld samen met
>Hugo, Maarten, Marcel en Micha) een nieuwe opzet voor de
>ledenadministratie te maken die volledig gekoppeld is met de NLLGG
>website en mailinglist administratie.
>
>We zouden dan ook kunnen kijken naar de vereisten om de NLLGG naar een
>nieuwe versie van WebGUI te zetten.

Dit klinkt als zakendoen. Ik dacht dat e.e.a. hier beslist vrijwilligers
werk moest blijven.
Of biedt ProcoliX aan deze klus gratis te doen voor de NLLGG ?
Zo niet; dan graag een open aanbesteding wat mij betreft, en geen
onder-onsjes.
Want dan is het raar van een ProcoliX om zich zo op te dringen. Dan
mogen anderen dat ook lijkt me.

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl