[linux] Re: Ledendatabase

Do Nov 17 20:50:11 CET 2005

On Thu, 17 Nov 2005, Liset wrote:

> Deze korte discussie op de stamtafel zet ik bij deze op de linuxLijst.
> Naar mijn mening mogen alle leden hiervan weten.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Deze lijst is niet een lijst van
NLLGG leden. Het is een lijst OVER linux die gehost wordt door de NLLGG.

De stamtafel (mailinglist) is voor die NLLGG leden die ook nog wat extra
mogelijkheden tot onderling contact willen. Liefst over verenigingszaken
natuurlijk.

Maar de bulk van de NLLGG leden zien alleen een nieuwsbrief. En willen
bijkbaar ook niets anders. (Dat heeft tig jaar ervaring met unsubscribe
schreeuwers wel geleerd.)

Hugo.