[linux] Re: RAR-bestanden aaneen koppelen

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Nov 17 22:53:56 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>laat het downloaden van een film/mp3/whatever niet illegaal zijn.....
>(het aanbieden in .nl wel)

De meest gebruikte programma's om zoiets binnen te halen bieden het ook
meteen weer aan. Ook de tussenresultaten, zodat puur leechen niet gaat
(tenzij je het programma bijhackt). Hoewel rar files me eigenlijk aan
nieuwsgroepen doen denken, en daar kun je inderdaad puur leechen.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html