[linux] Re: werkende gigbait lan kaart gezocht

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Vr Nov 25 09:15:01 CET 2005

> Uit mijn lspci:
>
> 0000:00:08.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL-8169
> Gigabit Ethernet (rev 10)
>
> Kostte een paar tientjes, doet het prima :)
> Misschien niet zo efficient als zo'n "merk" ding, maar ruim voldoende.

We gebruiken hier Intel PRO/1000 kaartjes. Als je wilt weten wat-ie kost,
ga je naar de HCC dagen :-) Ondanks het merk lijken ze redenlijk te werken
(Linux 2.4)

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth