[linux] Re: werkende gigbait lan kaart gezocht

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Nov 25 19:13:41 CET 2005

On Fri 25 Nov 2005, Hugo van der Kooij wrote:

> Is dat de schuld van lspci? Volgens mij (en mijn interpreatie van de
> manpage) komt de info uit een externe bron.

Tja, lspci zit bij mij (debian) in dezelfde package als
/usr/share/misc/pci.ids, dus beiden worden tegelijk ge-update :)

Er zit trouwens ook een update-pciids tooltje bij, zie ik net.

Paul Slootman