[linux] Re: beschadigde extended paritie vanwege "te groot"?

Za Nov 26 23:23:06 CET 2005

On Sat, 26 Nov 2005, Julien Michielsen wrote:

> Nee, het was niet echt een vraag of Linux die disks aankon. De formu-
> lering was zodanig dat ik hoopte op de reden dat gpart geen rapport kon
> geven over de schijfstructuur. Die laatste is - denk ik - verwrongen
> toen Win XP ter ziele ging onder vmware bij een poging Win XP zelf USB
> te laten aansturen (nadat ik de linux USB modules stil had gelegd).
>
> Hoe ik die "andere problemen" op zou kunnen sporen heb je helaas niet
> gezegd.

Tja. Ik verwacht van iemand die al een tijd mee draait op de lijst dat het
stadium van voeren met een lepeltje wel achter ons ligt.

Maar staat er niet in de handleiding geschreven dat gpart graag verteld
wordt hoe de disk in elkaar steekt? Dat is tenminste mijn interpretatie
van http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart/

Hugo.