[linux] Re: Linux en sharepoint

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Nov 30 04:05:40 CET 2005

Op di, 29-11-2005 te 20:34 +0100, schreef Hugo van der Kooij:

> En heb je wel een NTLM capable browser? Zet je ook de juiste domain info
> in je aanlog scherm? (Iets als: ProjectDomain\Cecil voor de username)

Het is een redhat systeem met mozilla. Hoe bepaal ik of die NTLM capable
is?
Iemand anders heeft zowel met als zonder domain info proberen in te
loggen (ik zit er sinds maandag en heb nog geen account met de goede
permissies) en dit lukte niet.

> Alternatief: Windows in een vmware player meesleuren?

Ik doe dit op een server van hun, dus daar kan ik dit niet op
installeren. Ik kan mijn notebook meenemen, maar die heeft slechts een
half GB intern geheugen en een Pentium III 1 GHz. Lijkt me niet ideaal
om daar zowel Linux als Windows onder VMware op te draaien. (Ik weet
het, is een beetje oud, maar met Linux is deze hardware goed genoeg.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>