[linux] Achtergrond kleur veranderen in een EPS-bestand

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Okt 4 11:17:57 CEST 2005

Ik heb een aantal eps-bestanden die ik om wil zetten in een moving gif.
Dat is geen probleem. Daar gebruik ik convert van Image Magick voor. Dit
levert goede resultaten. Het probleem is dat de achtergrond wit is en ik
een andere kleur wil gebruiken. Is daar een manier voor. (Liefst via de
command line, dan kan ik het opnemen in een script.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>