[linux] Re: Achtergrond kleur veranderen in een EPS-bestand

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Okt 4 13:45:10 CEST 2005

Op di, 04-10-2005 te 11:33 +0200, schreef D.J. van Enckevort:

> Werkt de optie -background van convert niet?

Nee, want die werkt met 'tekenen'. Ik converteer enkel van het ene
formaat naar het andere.

Ik heb het volgende geprobeerd:
	convert SMS01.eps -draw "color 0,0 replace '#000000'" testing.jpg
Maar dat heeft geen effect.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>