[linux] Re: php parameter passing in url

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Okt 4 15:23:53 CEST 2005

On Tuesday 04 October 2005 15:15, Hans Paijmans wrote:
> WTF!!! Je kunt ook niet drie weken iets anders doen en dan is de
> hele syntax omgegooid!!!
Ik dacht dat als je ouder wordt de tijd sneller gaat, maar jou drie weken
duurden wel erg lang zo te zien...

> Maar wat ik echt wil is het volgende: en hoe moet dat met $_GET?

$password = $_GET['password']

> if ($password!="blablabla")
>    {
>    echo "<form method=get action=\"index.php?password=\"$password\"\">\n";
>    echo "Password: <input type=password size=10 name=password>\n";
>    echo "</form>\n";
>    exit;
>    }

Ik realiseer mij nu dat mijn vorige post $HTTP_REQUEST bevatte waar het
$_REQUEST had moeten zijn. Mijn excuses aan de mensen op een natriumarm
dieet: dat was geen zoutloos grapje...

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra