[linux] Re: Openoffice: verschillen tussen windows en linux?

Wo Okt 5 12:55:09 CEST 2005

On Wed, Oct 05, 2005 at 11:52:52AM +0200, Hans Paijmans wrote:
> Is het iemand bekend of de Openoffice pakketten, meer in het
> bijzonder de openoffice-Draw files (.odg) onderling c.q.
> tussen Linux en Windows incompatibel zijn?

die zouden gelijk moeten zijn. ik zie soms wel wat verschillen tussend e
fonts enzo.

> Ik krijg bij een door OO-for-windows gemaakte tekening alleen maar
> rotzooi op het linuxscherm.

mail even zo'n ding naar mij toe als je wil, kan ik het onder OOo 1.1.5
en 2.0 (rc..) bekijken onder beide OSsen.

mailto:roeland op linux-it.nl

en vertel eens met welke versie e.e.a. gemaakt is. de laatste OOo versie
had weer wat fixes zoals bijvoorbeeld de € die eerst steevast op col 1
geprint werd (lastig rekeningen sturen ;-)

--
http://www.linux-it.nl