[linux] Re: rekent SETI nog wereldwijd?

Jan Gnodde info op gnodde.com
Vr Okt 7 22:33:45 CEST 2005

Op vrijdag 7 oktober 2005 17:02, schreef Julien Michielsen:
> Dacht erover mezelf bij SETI aan te melden om ongebruikte computertijd
> daaraan te geven. Op hun site kon ik echter daaromtrent niets vinden.
> Het project leeft duidelijk nog, maar zijn ze nog bezig met een wereld-
> wijd van meerekenende computerbezitters?

Seti is bezig over te schakelen op een nieuw systeem. Op het moment draaien
het oude (Seti-classic) en het nieuwe (Boinc) systeem nog naast elkaar, maar
voor het oude systeem kun je al geen nieuwe accounts meer aanmaken.
Home-page voor het nieuwe systeem: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/ en voor
het oude: http://setiathome2.ssl.berkeley.edu/

Jan.