[linux] Re: nogmaals: tk-devel

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Za Okt 8 15:50:17 CEST 2005

Udo van den Heuvel wrote:

> De src.rpm bouw je eerst tot een i386.rpm o.i.d.
> Je krijgt dan binaries maar ook -devel rpms, -debug rpms, etc
> Bekijk de spec file maar in de rpm.
> (kortom: rpmbuild -bb SPECS/tk.spec; dan ff geduld en als alles er is en
> goed gaat heb je dan de devel-rpm.)

Niet onverwacht komen er een heel stel zogenaamd afwezige paketten
uitrollen... Nou ja, met een beetje geluk staat e.e.a. op mijn
SuSE 9.3 DVD, alleen heb ik die niet hier liggen. Wel de CD's, maar
daar staat inderdaad de helft niet op.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net