[linux] Re: nogmaals: tk-devel

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Za Okt 8 16:32:58 CEST 2005

Jelle Boomstra wrote:

> Onnodige opmerking: apt-get build-dep pakketnaam
> Oh heb je dat op Suse niet?

Linux is leuk, en de verschillende voor- en nadelen van de
distributies zijn nog leuker. Jammer genoeg ontbreekt het me
de tijd om tegelijk expert te zijn op al die gebieden en er
ook nog wat nuttigs mee te doen :-)

Maar als jij een tooltje hebt dat naadloos VRML-files kan genereren
uit bitmaps met profielen kan ik vanmiddag ook fijn in de zon gaan
zitten...

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans