[linux] meestal mislukkende firefox1.07-download

Zo Okt 9 22:26:58 CEST 2005

Sinds mijn automatische suse-update mijn firefox een beetje hoger heeft
getild (was 1.06) lopen veel downloads op niets uit. Bijvoorbeeld: klik
op vmware download workstation, klik op download versie ..., krijg een
schermverandering met de melding ÿou have chosen to fownload versie
... en moet nogmaals klikken op "save to disk". En dan geneurt er niets
meer. Manier om dit te omzeilen is het kopiëren van de URL naar wget,
maar ik ben dit nogal zat. Ben ik de enige die dit heeft, en zo ja, weet
je nisschien een ontsnappingsmogelijkheid voor dit ge... ?
bvd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl