[linux] Re: meestal mislukkende firefox1.07-download

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Okt 10 11:48:17 CEST 2005

Op zo, 09-10-2005 te 22:26 +0200, schreef Julien Michielsen:
> Sinds mijn automatische suse-update mijn firefox een beetje hoger heeft
> getild (was 1.06) lopen veel downloads op niets uit. Bijvoorbeeld: klik
> op vmware download workstation, klik op download versie ..., krijg een
> schermverandering met de melding ou have chosen to fownload versie
> ... en moet nogmaals klikken op "save to disk". En dan geneurt er niets
> meer.

Ik heb een soortgelijk probleem gehad en dacht in eerste instantie ook
dat het aan 1.07 lag. Later lukte het echter wel (en een ging meteen
goed). Waarschijnlijk waren de servers waar jij en ik wat van probeerden
op te halen over bezet. Dus ik zou zeggen probeer het nog een keer.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>