[linux] Re: SuSE 10.0

Guido van Harten guido op vanharten.net
Wo Okt 12 10:09:11 CEST 2005

Ik heb SuSE gedownload (5 ISO's: SUSE-10.0-CD-i386-GM-CD1.iso). Welke
documentatie is bijgeleverd? Ik heb alleen maar 5 CD's.
Is er documentatie beschikbaar over het uitzetten van HAL?
Volgens mij is SuSE nog niet compleet geinstalleerd. Alleen de eerste CD
is nog maar aan bod geweest en na een tijdje werd de computer gereset...

Groet,
Guido van Harten