[linux] Re: videoweergave

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Okt 16 10:31:34 CEST 2005

On Sunday 16 October 2005 10:20, joop gerritse wrote:
> Hallo, *
>
> ik zit niet zo in de video, maar ik heb nu een .rm bestandje dat ik wil
> zien. Alle beschikbare KDE viewers laten me in de steek, dus ik zal er een
> moeten downloaden. Welke raden jullie me aan?
Was er van real niet zelf een linuxplayer?
Anders zou je vlc (videolan client) eens kunnen proberen. Maar volgens mij
moeten de rm libraries ook wel voor xine of mplayer te vinden zijn. (maar bij
mij werkt het ook niet trouwens, daar valt heel goed zonder te leven)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl