[linux] Re: USB-Hardware onder vmware, zonder "last van" linux?

Di Okt 18 15:02:34 CEST 2005

On Tue, Oct 18, 2005 at 02:10:54PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:

> rmmod is een leuk begin. Daarna een off statement verzinnen voor het
> device in de juiste file. (/etc/modprobe.conf vermoed ik omdat ik denk dat
> Julian al met een 2.6 kernel speelt.)

Soms is het natuurlijk geen optie om iets vast uit je config weg te
poetsen. Ik laat het graag een beetje aan Julien over, experimenteren
;-) vandaar dat ik geen hapklare antwoorden serveer.

--
http://www.linux-it.nl