[linux] Waarom zou je aan de Shell-workshop meedoen?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Wo Okt 19 02:15:50 CEST 2005

Waarom mijn workshop?

Iemand die de eerste lesjes gevolgd had schreef me:

> Nog bedankt voor het corrigeren van les 2.
> Ik geloof, dat het werkelijk beter is om even te wachten en dan
> met de nieuwe lessen van voren af aan beginnen.
> Want, maak het een en ander wel, en kom er wel uit (uiteindelijk),
> maar de werkelijke grond mis ik gewoon.
> Dus hoop ik, dat je me bij de volgende cursus laat meedoen.

Natuurlijk kan die meedoen de inschrijving is nog open.

 Ik denk dat er tegenwoordig veel meer zijn die wel enige ervaring met
de CLI hebben, maar last hebben van onvolledige basiskennis. Daarom heb
ik deze -mail-workshop gemaakt. Tien jaar geleden kreeg je elke
unix-user vooraf enkele dagen cursus van d'r baas. Daarvoor moet deze
workshop een alternatief zijn, dat dan meteen een stuk verder gaat als
die end-user-cursussen.