[linux] Re: Import foto's faalde, wat is de beste manier van recovery?

Wo Okt 19 22:35:30 CEST 2005

On Wed, Oct 19, 2005 at 10:23:12PM +0200, D.J. van Enckevort wrote:
> Ik heb het volgende probleem.
> Ik heb een Canon 350D camera, waarop in ik een 512 MB kaartje heb
> zitten. Vandaag wilde ik de foto's daarvan overzetten op de computer.
> Halverwege het process stopte gthumb met een PTP error, en was de helft
> van mijn foto's in het niet verdwenen. Wat raden jullie aan voor de
> recovery van de foto's?

eerste vraag is wat voor ene filesystem op je flashcard staat. is het
std FAT dan is het wel te herstellen over het algemeen.

maar niet gebruiken meer voorlopig zolang je de recovery niet af hebt.

--
http://www.linux-it.nl