[linux] Re: Import foto's faalde, wat is de beste manier van recovery?

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Wo Okt 19 22:47:32 CEST 2005

Beste allemaal,
Ten eerste dank aan Roeland & Jelle voor het snelle antwoord geven. Ik
heb ondertussen een oplossing...
De foto's bleken uiteindelijk wel nog op de harddisk te staan, om de een
of andere reden was gthumb in de war over de te gebruiken directory.
Hoewel ik /home/david/doc/foto/digitaal had opgegeven werden de foto's
onder /home/david/doc/foto/digitaal/familie geplaatst. Ik weet echter
zeker dat /home/david/doc/foto/digitaal/ de opgegeven directory was,
want gthumb stond nog open (en gaf ook de foutmelding dat hij de
directory onder /home/david/doc/foto/digitaal/ niet kon openen).

In ieder geval ben ik blij dat het is opgelost, en ga ik snel mijn
foto's op CD zetten :-)

Ciao,
  David