[linux] Re: Gratis VMware

Vr Okt 21 11:58:31 CEST 2005

On Fri, 21 Oct 2005, Hans Paijmans wrote:

> Ennieweej, wat bedoel je met zelf geen virtuele machines maken
> maar dat ze wel te downloaden zijn? Is er een Win98 of Win2000
> machine down te loaden?

En heb je alle licenties voor die machines? Tenslotte ken je de lokale
straffen op illegale software.

Je beperking is dus niet de player maar het guest OS wat je gaat
gebruiken.

En ik weet niet of je geen virtual machines mag aanmaken met een evaluatie
licentie van de full version en daarna gebruiken in de player. Daar heb je
een jurist voor nodig.

Hugo.