[linux] Re: Gratis VMware

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Okt 21 20:20:52 CEST 2005

Op vr, 21-10-2005 te 13:00 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:
> wellicht iets voor een of meerdere mensen om wat virtual machines in
> elkaar te sleutelen... SUSE 10 is een prima kandidaat...

Die kun je toch al downloaden?
Maar als er belangstelling voor is wil ik wel een paar VM's aanmaken.
Roept u maar, en als ik de distibutie heb, dan wil ik er wel wat tijd in
steken. (Niet vragen naar Windows dus. Heb ik wel, maar geen extra
licenties.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>