[linux] Re: OT; to the ladies; Re: Re: onverwijderbare files

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Okt 21 22:05:34 CEST 2005

On Friday 21 October 2005 21:28, Liset wrote:

> 't Is al heel wat dat het je opvalt, eerlijk gezegd :-)
> En dan ook nog aan kaarten en zelfs excuus aanbieden .. C'est pas mal du
> tout ca  ;-)

Als we hier politiek correctheid tot norm gaan verheffen dat is dat tres mal,
mijns inziens. Volgens mij ben je pas een sexist als je je oordelen door sexe
laat beinvloeden (zo is bijna iedereen sexistiesch in zijn/haar partnerkeuze,
waarom maakt men daar nou nooit een probleem over?). In het geval van een
generalisatie die niet 100% dekkend is, die woorden zijn imho de bits niet
waard.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra