[linux] Re: gmail met konq?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Ma Okt 24 01:39:01 CEST 2005

Op zondag 23 oktober 2005 16:28, schreef Hugo van der Kooij:

> Hans,
> Uit welke sloot haal je dit kadaver?
Hum:^\.. 10/1 voor 11 oct. aangezien..04 over het hoofd gezien.. sorry
> Hugo.
>
> PS: Aangezien gmail elke klacht over email misbruik negeert en een
> waardeloos web formulier aanwijst in een robot
Tja, het zijn echte automatiseerders, ze zullen niet gauw een legioen
helpdesktelefonisten inhuren.
> antwoord beschouw ik
> gmail als net zo slecht als hotmail
Nounou, zo erg toch niet? Daar zijn ze veel te slim voor. Dat systeem
van introducé's vind ik persoonlijk ideaal. Daarmee zijn bulk-spammers
zo de pas af te snijden, als die er al in slagen grootschalig accounts
aan te maken.
> en al die andere gratis accounts.
Ook al slecht? ;)

hansr