[linux] Re: Doorgifte IP probleem

Jan Rozema [NLLGG Member] nllgg op openware.nl
Ma Okt 24 11:32:36 CEST 2005

beste lijstlezers,

Het probleem is opgelost.

De IIS server van Windows had een verkeerde instelling. Mijn collega heeft alle
poorten op 80 gezet. Bij IIS moet je voor elke website een aparte poort instellen.

Hartelijk dank voor jullie meedenken

Groet

Jan Rozema