[linux] Re: [linux-starter] Re: postfix en RCPT TO

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Okt 25 13:03:25 CEST 2005

Op di, 25-10-2005 te 12:54 +0200, schreef Cecil Westerhof:

> Evolution biedt het aan aan postfix en deze biedt het aan aan de
> mail-server van de geadresseerde. Misschien is het beter om het aan
> smtp.xs4all.nl aan te laten bieden en xs4all het verder te laten
> afhandelen?

Dat maakt weinig uit, krijg nog steeds een foutmelding. Nu dat de
gebruiker onbekend is. Meteen gebeld en ze blijken een probleem met hun
server te hebben. Moet nu een andere domeinnaam gebruiken.

Wat is trouwens beter, rechtstreeks naar de mail-server van de
ontvanger, of naar smtp.xs4all.nl?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>