[linux] Re: Geluidskaart voor Linux. Suggesties?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Okt 26 00:27:44 CEST 2005

On Tuesday 25 October 2005 21:07, Dick Sterkenburg wrote:
> Via de speaker/hoofdtelefoonaansluiting op je geluidskaart kan je toch ook
> een versterker aansturen? doe ik zelf wel, gewoon een stekker met aa de ene
> kant een plug zoals die bij een headset en aan de andere kant 2
> tulpstekkertjes die je ion de versterker stopt, werkt perfect.

Ja het kan best. Waar je eventueel & officieel problemen mee krijgt is de
impedantie, maar in de praktijk gaat het best. Zit er geen line-out op je
laptop dan?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra