[linux] Re: Linux Mark Institute geeft "zero fee sublicenses" uit.

Vr Okt 28 11:37:39 CEST 2005

On Fri, Oct 28, 2005 at 11:17:58AM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Als ik het goed heb begrepen is het als de omzet lager is dan €50.000,-
> ook gratis. Voor de NLLGG dus geen enkel probleem. ;-}

klopt helemaal. Maar wat voor andere bedrijven ? Als het doel alleen
maar is om te voorkomen dat andere mensen "er mee weglopen" dan zie ik
niet zo goed waarom dat een bedrag van wat is het 4 200 moet kosten of
zoveel % van de jaaromzet etc. Dat riekt dan toch weer naar het verkopen
van gebakken lucht. Ben ik niet zo gek op.

Wij zouden eigenlijk ook dat zaakje moeten regelen bijvoorbeeld.

--
http://www.linux-it.nl