[linux] Re: Linux Mark Institute geeft "zero fee sublicenses" uit.

Vr Okt 28 11:38:54 CEST 2005

On Fri, Oct 28, 2005 at 11:20:27AM +0200, Jelle Boomstra wrote:

> Je hebt de term 'zero' uit de de zero fee gemist geloof ik ;-)

nope. Ik heb gekeken en als je een beetje omzet hebt, dan mag je gewoon
betalen..... en dat is zo raar. Kijk voor een NLGG zal het vast gratis
zijn, 'wij' als linux-it mogen het dus zo ongeveer wel gaan betalen. en
als het even meezit, loopt het bedrag nog op ook.

--
http://www.linux-it.nl