[linux] Re: Linux Mark Institute geeft "zero fee sublicenses" uit.

Liset lkfv op xs4all.nl
Vr Okt 28 18:26:17 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>Begrijpelijk, maar waarom moet dat dan geld kosten ? Dat kan dan ook
>helemaal gratis, of tegen administratieve kosten toch ?

Dat (gratis) is het nu voor organisaties met weinig (of geen) omzet.
Maar ja, ik kan me wel indenken dat het wat "ongelukkig" overkomt als er
geld gevraagd voor het gebruik van de naam Linux alleen om je rechten
rechtsgeldig te maken.
Aan de andere kant heb ik er niet echt bezwaar tegen als iemand als
Linus T wat centen over houdt aan al zijn inspanningen.

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl