[linux] Re: Linux Mark Institute geeft 'zero fee sublicenses' uit.

Za Okt 29 23:57:57 CEST 2005

On Sat, Oct 29, 2005 at 01:21:19AM +0200, info op gnodde.com wrote:

> Inderdaad: non-profit wil niet zeggen non-cost (kijk maar eens naar Unive,
> een verzekeringsmij. zonder winstoogmerk, maar geen gratis verzekeringen).

klopt en dat heb ik meerdere malen toegegeven. het hoeft niet gratis te
zijn maar als je rekensommetjes aan de hand van je winst moet gaan
betalen dan is er in mijn ogen gewoon iets niet helemaal fris.

daarnaast blijf ik van mening dat 'om de mensen te betalen'
waarschijnlijk een wat overdreven activiteit is. het enige wat ze moeten
doen is het registreren en evt innen van gelden. heb je geen 100 man
voor nodig, tenzij je over de hele wereld al struikelt over de signs. en
dat is niet zo.

--
http://www.linux-it.nl