[linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Okt 30 09:23:55 CET 2005

On Sunday 30 October 2005 08:34, Hugo van der Kooij wrote:

> Maar daar zou ik erg simpel in zijn. Iedereen is oud en wijs genoeg om de
> regels van het spel te kennen dus die mogen retour afzender.

Ik heb daar ook geen enkel bezwaar tegen, die return to sender hoeft wat mij
betreft niet(spam heeft geen goede afzender). Als er bij mijn kant iets fout
gaat vindt ik het niet erg als mijn mail niet aan komt. Maar als mijn mail
gebounced wordt door iets waar ik nul invloed op heb, dan wordt ik toch een
beetje boos.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra