[linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Okt 30 10:06:35 CET 2005

On Sunday 30 October 2005 09:37, Hugo van der Kooij wrote:

> Wil je echt lachen? Moet je eens kijken waar de NLLGG mailinglist allemaal
> te vinden is zoals:
> http://www.reizenservice.nl/goedkopen-65-0-3.html
> http://www.cursusonline.info/bedrijfsrecht-cursus/index.php

Deze twee noemen alleen linux op nllgg.nl, ze geven geen email adressen van
abonees weg. Je vorige voorbeeld deed dat nog wel. Als ik op mijn eigen
hiervoor gebruikte email adres google, kom ik toch echt bij lists.nllgg.nl of
mail.nllgg.nl uit:
http://www.google.com/search?q=nllgg%40nietsch.dds.nl&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&c2coff=1&safe=off&filter=0

(en een verkeerd gemangelde bericht door lg-breda?)

> http://wwar.com/masters/w/wilkens-hugo.html
zie ik niets verkeerd op, behalve dat de site zelf 'fout' is.

> Perfect medium dat internet.
Alles kan, je moet er alleen veel tijd in steken om het helemaal goed te
krijgen. Het lijkt mij dat er nog wat meer geknutseld aan ecartis mag worden,
en dat de google cache gewist zou kunnen worden(effe vragen aan google en een
for-google.html pagina op de site zetten ten teken dat je echt admin bent).

Voor de sites die een 'fout' archief bijhouden is het denk ik een kwestie van
zoeken naar gearchiveerde emails die dat x-noarchive hebben gezet, dan is
publiceren zeker een schending van het copyright. Een fijn briefje van een
advocaat naar de contactinfo en de provider doet dan de rest. (En je mag
hopen dat het hele archief dan er aan gaat, al kan je dat niet goed
afdwingen).

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra