[linux] Re: geluidskaart in debian, was: braille en debina

Di Sep 13 21:30:21 CEST 2005

On Tue, Sep 13, 2005 at 09:27:07PM +0200, Jelle Boomstra wrote:
> Dat Is Roeland zijn pet-peev. Hij vindt alsa niet zo fijn, Open Sound System
> == OSS, de standaard in pre- 2.6 kernels.  Maakt verder niet zo veel uit,

OSS en opensound zijn weliswaar aan elkaar gerelateerd maar zelfs in de
pre-alsa era was de opensound variant beter dan OSS (lkomt omdat de OSS
variant ind e kernel steevast xx versies achter liep).

en mijn speeltje ? ach, vergelijk ze eens met elkaar.....

--
http://www.linux-it.nl