[linux] Re: geluidskaart in debian, was: braille en debina

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Wo Sep 14 12:33:22 CEST 2005

Hallo<
Ik geloof dat ik snpa waar het probleem in zit.
Ik gebruik nu kernelversie 2.4.27 als ik de installatie zie gaat die uit van
2.4.30. Dit wordt denk ik een vraag voor debiangebruikers, hoe kan ik mijn
kernle 2.4 upgraden naar de nieuwste 2.4kernel? IK neem aan dat mijn
brailleregel dan gewoon blijft werken? heb bewgrepen dat je kan upgraden met
apt-get maar weet niet precies hoe.
als ik nu osstest geef(heb 2 keer installatie gedaan maar hij heeft geen
sdshieldmodules voor mijn kernel is het antwoord). osstest geeft dat ik
soundon moet geven als commando. soundon geeft dat ik soundconf moet geven
en dat geeft dan uiteindelijk weer dat oss niet geod geinstalleerd is. dus
ik zou dan toch een kernelupgrade naar minimaal 2.4.30 moeten doen?
Groeten, Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive