[linux] Re: Tijd van desktop verkeerd

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Sep 15 21:28:45 CEST 2005

On Thursday 15 September 2005 15:58, Bas Grolleman wrote:

> Je kan in je klok een "tijdelijke" tijdzone instellen.
> Klik op je klok rechts-> Show Timezone -> Local Time
>
> Had m'n vriendin vanochtend ook, die stond op Moscow. :)

Het overkomt mij ook regelmatig. Dan staat mijn time zone ineens op Sydney, of
op iets anders exotisch. Gebeurt me alleen in KDE. Ik denk zelf dat het iets
is met draaien aan het scrollwieltje als je met je muiscursor op de taakbalk
zit-- dan flitst er een heleboel langs, en waar je uitkomt is net Russisch
roulette.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11