[linux] Re: Tijd van desktop verkeerd

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Vr Sep 16 20:27:25 CEST 2005

On Friday 16 September 2005 19:28, Harmen Schaap wrote:

> En dan alleen de timezones die je (met rechtermuis->show
> timezones->configure timezones) hebt geselecteerd :-)

Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar als ik ergens met de muispointer op sta
en ik maak een onwillekeurige beweging (nee, ik ben niet spastisch, alleen
maar prettig gestoord ;-) dan gebeurt er echt heel veel meer dan ik zelfs
maar kan zien, laat staan beschrijven...

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11