[linux] geluidskaart en debian

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Za Sep 17 09:12:50 CEST 2005

Hallo,
Is er iemand die mij verder kan helpen met de geluidskaart in debian?
de laatste stand van zaken was dat ik opensoudn had geprobeerd te
installeren maar dat die versie 4.27 van de linxu kernel niet meer
onderstuend maar 4.30 vraagt. Dus; Is er iemadn die me stap voor stap kan
u9itleggen hoe ik de kernle in debian upgrade naar de 4.30? Of kan iemand me
helepne aan een oudere versie van opensoudn die de 4.28kernel nog
ondersteudn?
Groeten, Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive