[linux] Open source "Form Server"

Onno van Eijk onno op gorgoz.org
Di Sep 20 21:04:40 CEST 2005

Hoi,

Ik ben, op verzoek van mijn werkgever, op zoek naar een (liefst open
source) applicatie waarmee we eenvoudig formulieren / enquetes kunnen
samenstellen en afnemen over het internet, waarbij de antwoorden worden
opgeslagen in een centrale database. De enquettes / formulieren die via
deze applicatie (die intern "Form Server" wordt genoemt) ingevuld kunnen
worden, veranderen vaak en moeten door medewerkers worden aangemaakt die
weinig verstand hebben van automatisering. Het moet dus eenvoudig.

Hebben jullie enig idee van een open source project die deze
functionaliteit zou kunnen leveren? Wellicht weten jullie ook de
"officiele" naam voor een dergelijke applicatie.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want het zou een goede
manier zijn, mijn werkgever op een positieve manier kennis te laten
maken met open source software.

Grz,
Onno