[linux] Re: samba en applicaties

Di Sep 20 21:49:29 CEST 2005

On Tue, 20 Sep 2005, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Je kunt bij Microsoft gratis de 'Windows Services voor Unix 3.5' downloaden,
> waarmee Windows ook NFS ondersteuning biedt.

Klinkt een beetje als:

> Ik wil een paard rijden.
Maar in deze eend zit ook twee paardenkracht.

Wellicht kun je toelichten waar je hier op doelt zodat er geen misverstand
ontstaat.

Maar ik moest snel afhaken toen ik dood gegooid werd met waarschuwingen
van allemaal verlopen SSL certificaten bij Microsoft servers. (En die moet
je je hebben en houden toevertrouwen met hun passport zooi?) Ik voel een
slashdot bericht aankomen.

Hugo.