[linux] Re: HAMA cardreader onder Linux

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Sep 21 19:48:09 CEST 2005

Paul Slootman wrote:

>Suggestie voor Johan: heb je wel CONFIG_SCSI_MULTI_LUN aan staan in je
>kernel config? (Of hoe dat ook heet in 2.4 :-)

Oeps, nee dus. Dat wordt een probleem: dit systeem is niet stabiel genoeg
om een nieuwe kernel mee te bouwen (signal 11). Ik denk dat het een
koelingsprobleem is, dan maar 's nachts het raam open nu het kouder wordt
en dan laten lopen. Welke module moet ik eigenlijk hercompileren daarvoor?
Of zit dat in de kernel zelf? Dan kan ik eens kijken of ik alleen die kan
hercompileren.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html