[linux] Re: asterisk

M. Piscaer michiel op piscaer.com
Za Sep 24 15:28:35 CEST 2005

Volgends mij heeft FWD een echo test.

Hier kan je naartoe bellen en alles wat je zegt krijg je terug.
Hierdoor krijg je een idee dat het werkt en een idee wat de latency is.

Groet,

Michiel

Op 24-sep-2005, om 10:37 heeft Roeland Th. Jansen het volgende
geschreven:

> geen ervaring ermee maar ik was al wel op zoek naar een testserver
> waarmee ik mijn VoIP router kan testen (ZyXEL P2602HW) dus als je iets
> werkend hebt, hoor ik 't graag.
> --
> http://www.linux-it.nl

michiel op piscaer.com

VoIP adres: michiel op piscaer.com
Jabber: masterpe op myjabber.net
MSN: my op masterpe.nl
Tel: 045-6454166
Mob: 06-16048782

Middels gizmo is het mogelijk om dit VoIP adres te bellen. Voor meer
informatie zie gizmoproject.com