[linux] Re: toetsenbordprobleem.

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Sep 25 10:48:50 CEST 2005

On Sunday 25 September 2005 09:15, Hans Paijmans wrote:
> Hallo,
> ik heb zo'n automatische switch om met een enkele toetsenbord-muis-
> monitorcombinatie ttwee computers te bedienen. Merk: sweex. Het
> probleem is dat de linuxmachine regelmatig llllletters blijft
> rrrrrrepeteren. De Windowsmachine die er ook aan hangt vertoont
> dat probleem niet. Het verschijnsel treedt op ongeacht of de andere
> machine aanstaat. Merkwaarrrrrdig genoeg heeft windows, als dat in
> een vmware emulator draait er weer /geeeeeen/ last van, dus het moet
> wel iets met de linux-tttttoetsenbord afhandeling te maken hebben...

> [...]

Heeft dat niet iets met de bios instellingen te maken? Bij mijn weten kan je
daar een repetition rate en treshold opgeven. Als die verschillend zijn voor
de gebruikte computers, dan zal bij de gevoelige computer je eerder
zzzzzzzzzulke uitglijders maken, en doordat je afwisseld merk je er veel meer
van.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra