[linux] Re: asterisk

Zo Sep 25 19:15:42 CEST 2005

On Sun, Sep 25, 2005 at 08:19:28AM +0200, Gijs Hillenius wrote:
> X-ten is een rommeltje om te configureren. Je kan daar spelen met de
> geluidskwaliteit, doorzenden van stiltes enzo, dat helpt wel, soms.

x-ten ?

ene kant hoort alleen gekraak, andere kant hoort in stukken gehakte
voice bij gratissip.nl.

ik heb het idee dat gratissip momenteel even niet werkt, de testnummers
bv zijn niet bereikbaar en ik zie ook niet dat de port(s) waar mee
gebabbeld wordt naar die toko toe, open staan daar. Beetje vaag.

>       > en jij bent offline zo te zien/horen..
>
> Ahm, nee?  Tenminste, niet dat ik weet. Als je me belt, moet de
> huistelefoon gewoon overgaan...

anyways, ik kna je dus niet bereiken via VoIP/gratissip.

--
http://www.linux-it.nl